Paper planes

Solen har skinit hela dagen, trots endel blåst. Detta har gjort att vi spenderat den mesta tiden utomhus istället för inne i klassrummet. Dock hade vi Speaking delen av NP idag som gick lite sisådär.
En tripp till staden blev eftermiddagens underhållning och Vickan och jag tog oss några toast på Lobbyn. Otroligt gott när man är så hungrig så att det åskar i magen!
På stan köpte jag en ny halsduk, ett rosa nagellack och sminkborttagning. Blev även en McFlurry av den nya smaken marängswish. Otroligt gott.
Karateträningen ikväll gick inte alls bra heller. Lyckades sträcka mig i både jumsken och armväcket.

Eftersom Huberts födelsedagsfest inte blir av så drar jag mig till Nordmaling tillsammans med Vickan i helgen. Där ska vi hälsa på pojkar. Annars verkar helgen lugn och jag ska försöka få undan en hel del plugg.

Nu ska jag titta på Fråga Olle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0