aldrig mera planer

Kvällen var planerad och såg ut att bli en toppenfredag. Jag var laddad för middag med både mamma och pappa, Twiliight på bio och festfestfest hos Erik. Men vad fan blev det av kvällen?
Middagen var bra och mamma och pappa är bäst, alltid. Men filmen? jag vet inte. Kanske är det bara jag, men jag måste säga att den var under förväntan. Inget "wow" liksom. Edward har jag överskattat dock var Jacob desto heter. Men fortfarande.. Äh jag vet inte. Jag fick popcorn i alla fall.
Och sen blidde de inge festande av.
Tre helger i rad har detta hänt. Planerat för festande, fixat mig alkohol, fixat looken (så gott som det går i dessa mindre bra tider) och taggat, men så nä. Jag hatar verkligen när planer inte följs. Åtminstone de gånger då de istället går mot det sämre. Och det allra värsta är att det händer allt för ofta.
Antingen ska jag sluta planera saker totalt så man slipper bli besviken, eller också ska jag alltid skaffa mig extraplaner.
För det är så jävla pissigt när folk ändrar sig i sista sekund.

Dessutom är det blött i sängen och det kliar i ögonen.
Lika bra att somna ifrån den här kvällen och hoppas på att morgonkvällen blir bättre. Dock ser den också ut att bli lika oklar som denna.

Ryck upp mig!
godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0