du:et i du&jag är du.

Jag är på bättre humör idag. Lite mindre pms. Eller massor av pms som gör att det går väldigt upp och ner.
Jag måste säga att de nattliga diskussionerna som jag delar med Jim gör gott. Han är en inspererande människa med mycket kärlek.
Jag önskar att jag hade hälften så mycket att ge som han.

Dagen har gått fruktansvärt fort precis som alla andra lördagar som bara flyger iväg. Gick på promenad med mamma på förmiddagen. Utan varken mössa och vantar, i november. Vad blir det av den här vintern?

Nästa helg har jag det förhoppningsvis mycket bättre. Då strosar jag på gatorna i min favoritstad, då är jag med mina bröder som alltid får mig att må bra, då släpper jag lös på krogen tillsammans med rhodoskillarna, då får jag julstämning av marknaden på Liseberg. Göteborg ska vi flytta till en dag, du och jag. (du vet förstås inte om än att det är du är du:et i du och jag. Det är än så länge bara jag som vet att jag är jag:et och du är du:et i du och jag. Men jag älskar oss)

Ikväll blir det förhoppningsvis en kväll på Corona bland snygga stunter. Och förhoppningsvis är du där. Dock kommer jag inte leta efter dig. För är det en sak som jag kommit fram till så är det att jag ska sluta leta, det leder ändå inte till någonting bra. Nej om du är där så får du se till att visa dig.

Nu ska jag börja göra mig ordning.
Ha en trevlig kväll.




Kommentarer
Postat av: Jim

Du gör mig mållös. Om alla tänkte så fint om mig skulle jag ju vara lyckligast på hela jorden. :)

2009-11-22 @ 01:59:50
Postat av: Jim

Jag skulle vilja matcha med något lika sött tillbaks men är tyvärr inte lika fin med orden. Jag tror dock att du med din målmedvetenhet och styrka kommer att få en sjukt bra framtid. Jag är redan avundsjuk.

2009-11-22 @ 02:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0