Stäming

(detta inlägget skrev jag igår. Jag hann bara inte publicera det innan jag somnade)

Idag har jag haft den bästa dagen på länge. Inte för någonting speciellt har hänt eller alls av någon speciell anledning. Det bara är så. Inte ens regnet rubbar mig idag!
Kanske är det på på grund av julstämningen som börjar infinna sig i vårat hus. Det är otroligt mysigt. Jag spelade julmusik av Nat King Cole undertiden jag bakade lussekatter.
Jag saknar dock att sjunga i kör under dessa tider. Lucia och Jul var ju de absolut bästa tiderna för stämningsful kör sång. Önskar att jag kunnat spola tillbaka tiden till högstadiet igen och så att jag skulle kunna ta vara på mina år i musikklassen bättre. Den bästa tiden i mitt liv, än så länge.

Nu är det dags att sova för nu somnar jag snart.

Så här såg det i alla fall ut när jag bakade.



Kommentarer
Postat av: Jim

Gah! Jag saknar min barndoms idyll.

2009-11-26 @ 10:08:08
Postat av: Jim

"Stäming"?

2009-11-26 @ 14:42:20
Postat av: vickie

Jamen stämning så klart. Jag var inte direkt pigg när jag skrev det här ^^

2009-11-26 @ 15:54:05
URL: http://vickier.blogg.se/
Postat av: Vickan

Saffran är dyrare än GULD!

Vi har bakat två omgångar, ett par lussekatter och sedan lusseBULLAR, för att vara helt korrekt.

SJUKLIGT gott.

Fast jag försöker ta det lugnt än så länge, iallafall tills imorgon då december börjar. Jag har redan börjat gå upp i vikt. bajsbulle

2009-11-30 @ 22:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0