En famn för mig

Melissa Horn konserten var riktigt trevligt. Hon har en fantastisk röst och trots att det är ganska bitter musik så kände jag mig ändå rätt så glad efteråt.

Det var även mycket treligt på Liseberg tidigare ikväll. Alla ljus gör det verkligen vackert och stämingen är otroligt mysig. Julkänslan fanns definitivt där.
Försökte fota i början men kom senare fram till att det jag såg med blotta ögat gick inte att återskapa i bild. Det hade jag behövt så mycket större vidvinkel för att göra. 
Spelade bort en hel del pengar båda jag, mina brorsor och Sofie, ändå var den enda vinsten en ynka noblesskartong som Alexander tog hem.
Men vissa har tur i spel, andra har tur i kärlek. Endel har mindre tur i det mesta. 

Känner mig otroligt trött ikväll och börjar även vara rädd att en sjukdom är på väg att besöka mig. Är hostig och har ont i halsen, kan knappt sjunga längre.
Ska snart lägga mig och sova för att vara pigg imorgon då jag och mamma ska upp tidigt för att hinna gå en sväng till på stan. Klockan 11.30 avgår tåget mot stockholm där vi ska spendera 4 timmar i väntan på nästa tåg. Får möjligtvis se en glimt av Lenny då jag ändå är där, och det vore ju trevligt.

Nu säger jag ajöss för ikväll och hoppas på god natts sömn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0