going nowhere

Regnet praktiskt taget vräker ner. Jag är glad att jag fick leka lite i nysnön igårkväll. Det var för övrigt rätt mysigt och ganska kul med.

Idag har jag tjänat lite pengar och sen varit på Läkarvillan och lyssnat på när Jim och gänget spelade Irländsk musik. Om jag kunde skulle jag stänga in dom i en bur i mitt rum och trycka på play så dom kunde spela för mig jämt. Ungefär så grymma är dom. Dock skulle jag nog lessna på irländs musik, kanske.

Egentligen har jag inte mkt att skriva. Liver är varken superbra eller kasst. Ganska medel och det är nog mest på grund av hösten/vintern. Jag längtar otroligt mycket tills jag kan dra till backen och åka bräda, då är jag lycklig!

Nu ska jag äta glass och titta på parlamentet. bye

Kommentarer
Postat av: Jim

Det var nog den coolaste komplimangen vi har fått. :D

2009-11-16 @ 19:30:40
Postat av: Johan Isakssont

Tack, men nej tack. :P

2009-11-20 @ 18:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0