Just haven't met you yet

Måndag och jag är tillbaka i skolan. Känner mig piggare idag vilket både är positivt och negativt. Hade varit skönt att få vara hemma någon dag och bara ta det lugnt. Har man bra imunförsvar som jag så får man sällan den chansen.
Dock har jag bara två lektioner idag, så det är rätt skönt. Dock kommer jag inte hem förrän klockan fyra, och det är mindre bra. Träning klockan 6 ikväll och förhoppningsvis har vi någon tränare, då våran ordinarie har gått och blivit pappaledig.

Ikväll eller imorgon ska jag baka lussekatter som jag ska med till mina bröder när jag åker söder ut. Det kan dom nog behöva, för inte lär dom ställa sig och baka själva?
Är även sugen på att baka pepparkakor i veckan. Eller ska jag vara ärlig är jag mest sugen på äta pepparkaksdegen.

Lördagkvällen i göteborg kommer jag mest troligt spendera tillsammans med Fredrik och kanske även de andra killarna som jag och Moa träffade på Rhodos. Vi ska ut på någon club och det blir nog trevligt. Det är alltid kul när man träffar folk som man kan möta upp med senare, trots att man kan inte pratar med varandra varje dag.
På söndagen ska jag gå på Melissa Horns konsert. Det kommer nog bli otroligt trevligt då hon har en av vackraste röster.

Nu ska jag lära mig lite om Islam.
hejhopp.



Kommentarer
Postat av: Tone

Snygg ny bild du lagt upp nu! :)



Hehe.. ja, det är ju pepparkaksdegen som lockar mest, inte lika mycket pepparkakorna. ;)

2009-11-24 @ 00:12:59
URL: http://ailime88.blogg.se/
Postat av: moa

alltså åh ni har ju värsta superkontakten juu!! askul :D

2009-11-28 @ 09:07:05
URL: http://moagullbrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0