påverkan och intryck

"Jag funderar ofta på hur jag påverkar människors liv. Skulle andras liv vara annorlunda om jag inte fanns?
Finns det människor som jag inte har en aning om vilka dom är, som någon gång tänker på mig?
Gör jag någonsin gott intryck? Gör jag någonsin intryck?

Tänk om man kunde se sig själv utifrån. Lära känna sig själv på de sättet som andra lär känna en, utan att veta de innersta tankarna. Höra den riktiga rösten, inte bara den som hörs inne i huvudet. Se sig själv från olika vinklar, hur tusan ser man ut egentligen?"

Såhär skrev jag någon gång i somras och precis åt det här hållet går mina tankar inatt när jag börjar fundera på varför ingen hör av sig längre.
Jag vill påverka dig...

Kommentarer
Postat av: petra

du skriver så jävla bra!

2009-11-21 @ 14:56:20
Postat av: Josefin

det där funderar jag också på ibland.. skulle vara spännande o veta...

2009-11-25 @ 21:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0