sticker

Bra dag idag!
Började med en spännande grafiskformlektion då vi fick lära oss några nya saker i programet After Effects. Det är ett sjukt tufft program där man kan göra mycket saker.
Drog sedan till stan med Hugo, Hubert, Hampus, Linnea och Sanna och käkade buffén på Tre Kronor. Mycket gott!
Sedan när vi kom tillbaka till skolan bjöds det på Glögg och pepparkakor. Jag älskar verkligen midgård. Skulle detta hända på någon annan skola? Jag tror inte det.
På eftermiddagen hade jag några karatekompisar på besök i skolan eftersom jag skulle fota dom. Dessa bilder ska användas i min karatehandbok.

Nu ska jag fortsätta packandet inför Göteborg!
Kommer säkert blogga därifrån någon dag också.
Hej!


Kommentarer
Postat av: Jim

Vad för slags skola serverar inte glögg vid jul?!?

2009-11-28 @ 03:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0