what is love

Jag gillar att jag börjar få mer kommentarer på bloggen, det är bara positivt.D
Men nu tänker jag igen svara på en kommentar skrivet av en anonym som verkade uppfatta inlägget "I have a confession" som att jag gav föreställning kritik och det måste jag bara få reda ut att så inte är fallet. Jag tycker att den var riktigt bra faktiskt. Och när jag skrev att den får väl godkänt så menade jag inte att den får väl bara godkänt utan den får VÄL godkänt. Alltså VG. Så de inte missuppfattas.
Den är absolut värd att gå och se!
Sen att jag inte fick samma känsla som förra årets föreställning Koma, är en annan femma :)

Och anonym 2: Het och "vara kär" är två skillda saker you know =)

så, utrett!

Idag var vi på studiebesök på brandstationen. Otroligt intressant måste jag säga. Och jag kom fram till brandman vore inte ett helt dåligt jobb, jag blev faktiskt lite smått intresserad. Att vara omringad av vältränade, rätt så heta män skulle inte vara helt fel de heller. Kanske ett jobb för mig, vem vet?

Det här även städats här hemma ikväll. Mamma och pappa tyckte att det var dags att jag skulle lära mig hur man städar (ja de tror i ärlighetens namn att jag inte vet hur man gör) så det blev både dammsugning och dammtorkning och hela köret. Så nu är det rent och fint i mitt rum. Tills imorgon ungefär, då kommer det vara stökigt igen. Om jag känner mig själv rätt.

Nu ska jag lira lite gura :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Baby don't hurt me!

2009-11-18 @ 23:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0