Who are you?

Jag lyckades med någonting väldigt klantigt idag. Jag fick nämligen Parkeringsböter!
Ställde mig vid kajen och trodde att man fick parkera gratis efter 5. Skulle ju ändå bara in i tio minuter för att köpa en biobiljett, men tror ni inte lapplisan hade hunnit vara där ändå? typiskt.
Så nu blir det att köra taxi i helgen igen så att jag kan tjäna igen dom där 350 kronorna. Nån som behöver taxi?

Dagen har varit rätt dryg i övrigt. Jag börjar få ångest inför PA100 arbetet för jag vet inte riktigt hur jag ska komma igång. Jag kan inte fortsätta tänka att "det löser sig", måste börja ta tag i saker. Men jag känner ingen pepp att ta tag i saker och mest känner jag för att bara glida omkring. Ingenting särskilt känns viktigt nu, förutom just att Aron ska bli frisk.

Besöksantalet på den här bloggen har ökat rätt mycket. Och jag vill en än gång gärna veta vilka som läser den. Come on, skriv bara ett litet hej, så blir jag jätteglad :)
Okej vi gör så här, alla som skriver hej och har en egen blogg, kommer bli länkad i mitt nästa inlägg. Bra deal va? Så glöm inte skriva bloggadressen också. Kom igen :)



Kommentarer
Postat av: Jim

Haha! Jag lyckades få en p-bot en gång när jag gick och växlade pengar till parkeringsautomaten. :P

2009-11-06 @ 01:39:48
Postat av: Kinza

Hej jag läser inte så många bloggar men den här är verkligen jätterolig!



fortsätt blogga och hade bra,



kinza

2009-11-06 @ 15:04:22
URL: http://kenzas.se/
Postat av: isa

Hej :P

2009-11-06 @ 16:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0