21 guns

Ledsen att jag struntade i bloggandet igår, men jag kände helt enkelt inte för det.
Trots allt var jag ganska glad igår och det känns bra att slippa undra mera. Ett mindre stressmoment liksom. Klart jag hade hoppats på något, men samtidigt känner jag ju mig själv och vet att jag för det mesta hoppas lite för mycket och blir istället väldigt besviken när allt bara går åt skogen ändå.

Det var otroligt skönt att träna igår, och jag var riktigt taggad. Bestämde mig för att i sommar åka med de andra brunbältarna till Malmö för att försöka ta det svarta bältet. Det är ju ett mål som bara måste nås innan jag lägger av. Mina planer är dock inte att lägga av, inte än i alla fall, eller någonsin. Det är ju så förbannat roligt.

Jag har funderat mycket det senaste dagarna på om jag är lik mamma och pappa. Många brukar säga att jag är jättelik mamma, samtidigt som jag fått pappas mörkhet. Jag ska fundera lite mer på det där, sen ska jag visa vilka drag som kommer från mamma och vilka som kommer från pappa.

Nu måste jag dra till jobbet. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0