maskerad

På fredag är det maskeradfest. Dock inte med Halloweentema, utan man får klä ut sig till vad som helst, som jag har uppfattat det. Igår rotade jag igenom våra utklädningskläder, och det mesta är förståss för litet då jag inte egenligen klätt ut mig sen jag var tio. Men jag hittade en dräkt som, trots att den var för liten, ändå gick på. Tajt var det, men det passar som karraktären. Jag tänker dock inte avslöja än vad det blir, men tänker självklart visa efter fredag hur outfiten såg ut. Måste på stan och handla in lite tillbehör bara.

Egentligen har jag aldrig varit ett fan av maskerad. Tycker det är omstädigt, och med mitt inte allt för braiga självförtroende så har jag svårt att klä mig i någonting som jag inte känner mig snygg i. Då blir jag osäker och drar mig undan.
Dock kan det vara ganska kul om man känner dom på festen väl.

Det här har jag klätt ut mig till tidigare på temafester:

Tomtefar på dresscrossingJUL, barn på barnkalas och Clown på Cirkustemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0