Even the best fall down sometimes

Ny dag och jag tar nytt grepp om mina tummar. Håller dom så hårt jag kan och hoppas.
Idag ska jag mest plugga. Sen ska jag och tjejerna köpa en bukett blommor som vi ska försöka skicka upp till vår väns rum genom receptionen, så att hans familj, och han när han vaknar, kan se att vi tänker på honom.
Ikväll ska jag först titta på Michael Jackson -filmen This is it tillsammans med pappa. Sen blir maskeradpartyt. Jag har funderat mycket på om det verkligen känns rätt att festa och ha kul ikväll, men kommit fram till det Siri sa att ingenting blir bättre av att vi sitter hemma.

Nu är det frukostdags! bye

Det kan ta slut imorn eller hålla på för alltid, ibland är det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0