jag kan inte rikigt andas ut

Älvsbyeliten har åkt hem och det mesta har lugnat ner sig. Städningen av lokalen gick lättare än väntat. Jag har tränat ikväll och även de gick bättre än jag kunde tänka mig, efter den här hårda veckan.

Jag vill passa på att tacka Julia för den fina presentkorgen med en massa godsaker i som jag fick igår.
Jag vill också tacka Sandra, Hanna, Maria, Siri och Frida för vinglasen. Det kommer verkligen komma till användning, speciellt när jag har mitt eget boende.
tack tack tack! :)

De som inte betalade på festen får jättegärna betala mig nu i efterhand. Lokalen var rätt dyr att hyra, och jag har inte fått ihop hälften av den kostnaden ens, så det känns lite småsurt.

Någon anonym frågade om det kommer komma bilder från gårkvällen, men nej, det kommer det inte göra. Anledningen till det är att ingen tog kort, ovanligt nog. Så no pictures. Kanske bäst så!

Jag ska försöka få i mig en kanelbulle ikväll. Det är ju trotts allt kanelbullens dag. Så kommer förhoppningsvis Victor hit senare ikväll.
nu - duscha!
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0