långa vägar

Inatt önskar jag att du ska önska samma sak som jag.

Jesper har varit här ikväll. Vi tänkte först dra till Jim, men blev för slappa så vi stannade hos mig och såg på Idol. Näst intill uselt var det ikväll. Själv tycker jag att Tove briljerar och att Mariett kan gå hem och lägga sig. Bra att Karolina åkte ut också, hon platsar inte i tävlingen. Hon är för lång.

Igår köpte jag tyget till min balklänning som mamma ska sy. Det blev rosa, såklart. Riktig knallrosa till och med. Sen ska jag ha svart band i midjan, och svarta accosearer, kanske även svarta handskar. Kanske lite tidigt att börja tänka på balen redan, men ska man sy en klänning måste man ha lite framförhållning.
När klänningen är färdig måste jag bara hitta en rosa bil med svart klädsel. Det vore råcoolt.
Förlåt Hugo förresten. Jag vet att du inte ville att jag skulle ha rosa. Men det blir så. För jag är ju rosa! Du får dissa om du vill ;)

Imorgon ska jag leka med barn på Kfum, och på kvällen blir det ledarhäng. Sjukt kul! Så nu ska jag lyssna lite på håkan, och sen sova.

(otroligt gammal bild)

Vad jag bryr mig om nu
är att du kommer nära mig
även om det är försent att älska dig
Vad jag bryr mig om nu
är att från samma säng
lyssna till samma regn

Vad jag bryr mig om
är att höra dig andas
veta att du är nära
förlåt, nu slutar jag

säg nånting
säg nånting




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0