Släpp inte guarden.

Blogg.se låg nere av någon anledning igår så jag kunde inte blogga. Men nu så!

Den första snön landande på Umeås gator inatt och trots att det enbart var ett tunt lager så låg det kvar även när jag vaknade och cyklade till praktikplatsen. Halkrisken var stor så jag fick cykla riktigt förskiktigt. Jag gillar faktiskt snön. Den är otroligt vacker, och rätt kul om man tänker efter. Kylan skulle jag kunna vara utan dock, den är bara irriterande.

Igår åkte jag iväg till Ö-vik där det hölls JKA cup i karate. Eftersom jag fortfarande är riktigt förkyld så blev jag tvungen att stryka mig, och agerade istället coach hela dagen. Det gick otroligt bra för klubben och jag tror vi tog hem sammanlagt 7 guld i olika klasser. Mycket bra jobbat! Jag blev riktigt sugen själv att tävla så jag taggar nu inför tävlingen i Umeå den 7 November. Då får ni gärna komma och heja på mig, på IKSU.

Här vinner Ida sitt andra guld. Klassen kumite FLICKOR 13-15 år.
Första guldet tog hon i Kata FLICKOR 13-15 år.

Här står Umeå Shotokan för både första, andra och tredjeplatsen i klassen kata DAMER 9-4 kyu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0