tummenupp!

Det känns som att en tyngd har fallit från mina axlar och en klump i magen flugit iväg. Gjorde körkortsteoriprovet idag, och fick godkänd! Jag var helt säker när jag tryckte på "avsluta provet" att jag skulle ha för få rätt, men tänk så fel jag hade. 59 rätt av 65. Och jag är så sjukt glad! Nu är det bara uppkörningen kvar, och även om jag inte tänker säga vilken dag den äger rum, så förstår ni säkert att det är väldigt snart.

Hann bara vara på praktiken i ungefär en timme idag då jag hade provet på morgonen och vi slutade efter lunch pga att det inte fanns någon häftapparat som vi kunde använda till att sätta upp affisher med. Tacksamt!
Ikväll blir det salsa för hela slanten, och kanske till och med på Harrys efter träningen där det är salsafest.
kuuul!

Såna som vi med lyckan mitt i sorgen
Vi ställer frågor jag är trött på mina svar
Men du finns i mina drömmar när jag sover
Jag vill förändra nån av oss men jag vet inte hur man gör
Jag andas in och det känns som första gången


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0