UFU

Från och med idag och två veckor frammåt har jag praktik på Umeå Fritid Unga. Det kan låta väldigt drygt men det är rätt okej. Med tanke på att jag kommer vara borta rätt så mycket så kommer nog veckorna flyta på rätt bra ändå. Och sen kommer ju lovet och det ser jag framemot. Förhoppningsvis tar jag mig härifrån i några dagar. Möjligen ner till Stockholm eller Götet, annars upp mot fjällen. Vilket som skulle göra mig gott, för jag vill verkligen komma ifrån Umeå, bara ett par dagar.
Någon som har förslag på resemål, eller som vill följa med?

Nu måste jag återgå till arbetet. Bara en halvtimma kvar.
Ingen träning ikväll dock. För förkyld för det. typiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0