Vart du vill, så fort du kan

Tiden går inte idag och jag förstår inte varför. Jag väntar på att klockan ska bli 12 så jag kan börja med lunchen, varför väntar jag alltid på mattiderna?
Och jag blir arg för du har ju redan valt hur de ska bli, och jag har accepterat. Du kan inte ändra dig. För mig måste det vara allt eller inget, åtminstone den här gången. Det gör för ont annars.
Men jag är så jäkla glad idag, samtidigt som jag inte kan vara det till 100 % och jag vet precis varför.

Imorgon är det fest igen och jag tror jag börjar lessna på festandet. Det är så oärlig. Och jag vet precis vad som kommer hända, och jag tänker låta det göra det också.
Jag behöver komma tillbaka till rutinerna, men kan inte säga att jag längtar efter dom.
Jag måste bli bättre, snabbare i fötterna, starkare i armarna, modigare, tåligare. Jag måste vinna.
Nej jag har inte alls några krav på mig själv?
Jag måste bli bäst. Allt eller inget.


Vi packar väskorna och drar här i från nu va?
jag kör.


Lycka^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0