You spin my head right round

Festen igår var riktigt kul. Som jag sagt innan så har jag saknat tegsfesterna. Det är nog väldigt få andra som styr fester där dansen verkligen är kvällens höjdpunkt och där alla är med! Otroligt roligt.
Kul var det igår med utklädningen också. Jag lyckades ha på mig min supermandräkt hela kvällen utan att den sprak. Så ja, där fick ni svaret på vad jag klädde ut mig till, Superwoman! Jag lovar att lägga upp bilder så fort det kommer upp några.

Idag ska jag gå ut på långpromenad med mamma, kanske plugga lite och ikväll tänkte jag köra fyllataxi. Så om någon vill ha en billig bilresa hem från krogen eller så, så kan ni höra av er =)

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0