16

Oh boy, you make me feel like oh boy.

Jag gillar måndagarna alot eftersom jag inte börjar förrän 11.40. Idag var jag hos optikern på morgonen dock, så var tvungen att stiga upp lite tidigare i alla fall. Mina ögon har försämrats endel, så jag ska få både nya linser och glasögon. Eller få och få..
Religonkunskap här näst, sedan hål i någon timme då jag ska uträtta ett ärende hjälphjälphjälp och sedan matte. Jag ser framemot matten idag, konstigt nog. Mest med tanke på att jag jobbat riktigt bra i helgen så jag ligger 3 sidor före där man ska vara. Plus att jag klarade 2 mvg-uppgifter igår. Mäkta stolt över mig själv.
Nu måste jag dra mot skolan.
Haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0