4

Nu har det äntligen blivit helg igen vilket uppskattas enormt!
Igår bakade jag pizza till mig och Victor och det blev väl inte totalt misslyckat och bortsätt från att den var kall så smakade den faktiskt rätt okej. Victor fick i sig två, det måste ju ändå vara ett ganska gott tecken.
Vi blev senare hämtad av Vickan för att åka på 18-årsfika hemma hos Hanna. Det var riktigt trevligt.
Jag fick mig en liten funderare när en av Hannas kompisar, lika gammal som oss, hade med sig sin 3 månader gamla dotter, att om cirka 10 år kommer vi sitta där allihopa med varsin knodd i knät. Jag fick lite myskänsla.
Efter att de andra som skulle ut på krogen hade fått i sig några öl så skjutsade Vickan hem mig och Victor igen. Då var vi rätt trötta båda två så vi somnade åt fel håll i sängen till tonerna av Simon & Garfunkel. Vaknade någon timme senare och var pigg, så då blev det svårt att somna igen. Tror det har blivit 2-3 timmars sömn i natt. Men jag klagar inte.

Denna kväll ser ut att bli lugn. Jag hade tänk dra ihop en liten fest men folk verkar lite otaggade, så får se var det slutar. Som det ser ut nu så blir det en ensam kväll framför en film. Men det är ju inte fy skam de heller (fast det är det visst det, för jag gillar inte alls att vara ensam).

Kolla in det här. Riktigt grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0