7

Regnet smattrar mot taket nu och klockan är alldeles för mycket. Med tanke på att jag har en ganska stor dag framför mig imorgon så borde jag sovit för längesedan. Men jag är en lycklig flicka så jag klagar inte. Och det kommer gå alldeles utmärkt imorgon ändå, det är jag säker på.
Tog ut mig rejält på träningen idag. Jag älskar det. Att vara totalt slut i hela kroppen är nog den skönaste känslan som finns. Att i slutet av ett träningspass, då man tror att man inte alls ha krafter kvar, ta i med de allra sista och inse att man orkar mer än man tror. Det är lycka.
Har tittat på Svenska Hollywood fruar idag. Helt sjukt program men jag kan inte annat än att älska de. Speciellt Anna Anka, hon är ju dödsskön! För vadå, tycker inte ni också att det är fruars uppgift att suga av mannen om mannen begär det? Eller?

Nu ska jag sova gott. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0