6

Jag skrev för ett tag sedan om chinos, som jag då sa var det absolut snyggaste på killar. Jag tror jag har kommit på något som kan vara snäppet hetare. Kostym!
Hur snyggt är det inte?
Alla vet att jag gillar rumpor, och jag kan lova att kostymbyxor verkligen kan framhäva den snyggaste rumpan. Dock döljs den lite av kavajen, vilket gör det hela ännu lite sexigare. Då är det bara att sitta och vänta på att den kostymklädda ska böja sig fram.
En kavaj med snygga former och en vit skjorta under ser både prydligt och hett ut. Slips är inget jag tycker behövs, sexigast är det när skjortan är lite halvöppen och uppvikt. Om de ska vara slips, så ska den vara smal.
Självklart tycker jag inte att killar ska gå runt med kostym till vardags, men när tillfället kommer, då borde dom ta den. Manligt och hett.
Det tycker jag.

 

När vi ändå är inne på den här linjen, stilighet, så kan vi ju även nämna skjorta och väst. Också mycket snyggt. Lite mer ledigt än kostym kanske, men ändå prydligt liksom.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0