3

Ikväll har jag funderat utan att direkt komma fram till något vettigt. Det känns mindre bra.
Jag önskar att jag hade svar på allt. Åtminstone de mesta. Jag får lite panik av att leva i ovishet. Jag önskar ibland att jag kunde släppa allt.

Träningen idag var lite lam och jag fick ett jobbigt tryck över bröstet. Dock hatar jag sånna här kvällar då jag inte tagit ut mig ordentligt på träningen, för då kan jag varken känna mig nöjd eller duktig.
Pappa slog mig i snooker idag också. Nej, det här var en mindre bra dag.

Jag taggar i alla fall körlektion imorgon. Känns som att körkortet närmar sig med stormsteg vilket inte är fy skam. Ganska värt faktiskt.

Lite puckat är det nog att jag lyssnar på julmusik nu. Men det kom bara upp på spotify, sen kändes det ganska mysigt, så jag skippade att byta så nu har jag gått igenom "let it snow", "the christmassong" och "white christmas". Alla med James Morrison.
Myspys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0