I loved you first

Har varit på möte med karateklubben ikväll och fick gratis kött- och tacobufé. Smakade bra!
Dock är jag sjukt nervös inför allt som komma skall. Jag ska nämligen börja tävla igen, vilket känns jätteläskigt då jag inte gjort det på över 2 år. Att min tränare dessutom redan pratar om RM och junior SM gör inte saken bättre.
Men det ska nog gå bra.

Det är reklman i Idol just nu så därför passar jag på att skriva. Men jag måste säga att jag blir arg då jag ser programet nu när jag varit där och sett hur det går till. Och jag blir så sjukt arg för att det är så många som Vickan är så överlägset bättre än.
Lyssnar just nu på hennes verson av Samson som hon sjöng då hon sökte och jag kan inte för mitt liv förstå varför dom inte skickade vidare henne.
Det är en fråga som jag alltid kommer få fundera på verkar det som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0