kanske det sista bloginlägget som 17åring.

Hela kvällen och även större delar av dagen har jag gått runt med lite nojiga och sentementala tankar. Varje sak jag ägnat mig åt idag har jag fokuserat lite extra på. Som i början av dagen då jag hade min sista körlektion som 17åring, fortsatte med den sista skoldagen som 17åring och ibland gick jag även djupare än så då jag gick till Vildmannen (numera kallat något annat) sista gången som 17 åring och sådär har jag hållt på idag.
Så idag har jag bland annat.

Ätit korv för sista gången som 17 åring.
Tränat karate för sista gången som 17 åring.
Duschat för sista gången som 17 åring.
Druckit te för sista gången som 17 åring.
Kramat mamma och pappa för sista gången som 17 åring.
Ätit Ben&Jerrys glass för sista gången som 17 åring.

Som om jag tror att allt det där kommer kännas på ett annorlunda sett imorgon.


Idag, som 17åring ser jag ut såhär.

Förhoppningsvis kommer födelsedagen med lite skönhet, men mest troligt kommer jag se exakt lika dan ut imorgon, som jag gör ikväll.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Du såg annorlunda ut idag!

ditt hår var lite vågigt!! Ett typiskt 18års tecken haha

2009-09-30 @ 12:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0