Lista, på en fredagkväll. Pinsamt.

Klädsel
Vad har du på dig idag:
En rosa klänning och svarta strumpbyxor
Vad använder du just nu för skor: Idag har jag haft mina ballerinisar som ger megamycket skavsår. (skarvsår, som pappa säger)
Favoritfärg på kläder: Rosa!

Senaste person som
Sov i din säng:
Förutom jag så var det Victor och Jesper.
Du pratade med: Mamma, pappa och pappas kompisar från skottland. På engelska, till och med.
Du delade en drink med: Jag delar sällan drinkar, då jag har liten släng av bacillskräck. Jag minns faktiskt inte, har ens delat drink med någon nån gång?
Du gick på bio med: David
Du gick på stan med: Oskar, fast vi gick och fikade på en gång.
Skällde på dig: Mamma

Senaste
Låt du hörde:
"Ja då syns vi på lördag, ja då syns vi på lördag.."
Film du såg: Hangover. Kanonfilm. Har sett den tre gånger!
Mat du åt: Kärlknöl.
Kram: Oscar
Puss: Fariba!
Fest: Förra helgen, på stan.
Känslan: Uttråkad. Är det en känlsa?
Ilska: Igår när det gick dåligt på träningen, då var jag riktigt förbannad.
Resa: Piteå, för två helger sen
Glädje: rikig glädje. I förrgår i think.
Dröm: I Söndags då jag drömde att jag och Victor var tillsammans och dom andra var jätteavundsjuka.
Boken du läste: Tillsammans. Rätt okej resebok
Personen du träffade: Familjen till middagen
Personen du pratade i telefon med: Sara
Personen du fick sms av: Rasmus
Gången du åt en 7-eleven korv: Det har nog aldrig hänt.
Gången du var utomhus: England, för en månad sen:)
Gången du sov: Idag efter skolan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Längesedan. Hm. Jul?
Saken du köpte:
En kaffe och en te till mig och Oscar igår.

Om dig

Namn: Viktoria
Ålder: 17 (inte länge till)
Smeknamn: Vickie, vix, Vicke, Viktor, Vickies
Syskon: storebror Alexander och storebror Christoffer
Sysselsättning: Tränar, pluggar, umgås, stickar, pusslar.
Bra egenskaper: mångsidig!
Dåliga egenskaper: otålighet
Linje/klass: MP3. Media alltså. Tredje året.
Hårfärg: Mörkbrunt.
Ögonfärg: Brun/grön/blå/röd/gul/orange. Säkert lite fler färger också.
Skostorlek: 39 för det mesta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0